Sista helgen i London är borta

I fredags så jobbade jag så gott som hela dagen.. Gick även på dem två minstas julshow, vilket var jätte fint och kul att se. Hade en mysig kväll med barnen utan tvekan!
 
Lördag
Sov ut men ändå ville jag inte gå upp..
Jaa så kan det verkligen bli ibland! När jag väl hade gjort mig iordning och så vidare så gick jag för att köpa isabelles julklapp och gick hem igen för att slå in den. Sedan så stack jag in mot stan för att köpa annas julklapp och lite annat. Bland annat en julklapp till mig själv. Jag behöver oxå muntras upp ibland!
 
Mötte även upp Louise för en kopp kaffe och en massa prat. Efter våran fika stund skulle jag gå och möta upp Anna och Isabelle för att äta på nandos, mums! Vi skulle även byta julklappar som ni säkert förstod. Jag själv fick ett sätt med varmchocklad pulver och mini marshwallow, eller hur det stavas och en mugg till. Overhört snällt av dem två att köpa de till mig =) Blev super nöjd och glad. 
Efter vi hade ätit stack vi till slug och drack lite men jag stod över på grund av att min mage mådde skit.! Var ändå kvar tills vi begav oss där ifrån för då stack jag hem!
 
Söndagen
Brunch med familjen, super mysigt. Dock känns det väldigt konstigt när vi satt där och pratade om tiden som har gått och att jag faktiskt har bott med dem i ca 16 månader. Kunde inte alls tänka mig att jag skulle bli så länge i denna familj som jag faktiskt blev. Jag har trivts som bara den med både föräldrarna och barnen. Kommer bli super tråkigt att lämna dem!
Jag stack sedan vidare in mot stan för att köpa dem allra sista julklapparna och för att möta upp Isabelle. 
 
Väl hemma igen blev det att börja packa ihop ALLA mina grejer som jag har.. Har vägt och svurit en massa gånger, så nu hoppas jag med hela mitt hjärta att detta går bra! för jag ska fasen inte ha övervikt på den stora väskan så är de bara.. 
 
Nu ska jag sluta tänka på väskorna och njuta av sista tiden här och även gå och lägga mig! God natt =)
 
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer
Postat av: Nathalie (syster)

Haha typiskt dig att köpa julklapp till sig själv!!

Svar: men vad då, då vet jag ju vad jag får ;)
Angelica

2012-12-17 @ 17:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0