Tappat lusten!

Jag vet inte varför men har tappat lusten att skriva här.. Kanske är lite på grund av att jag snart flyttar hem men ändå!
 
Kan inte påstå att jag har gjort så värst mycket dem senaste dagarna, mer än att jobba..
 
Förutom igår då jag stack till ikea alldeles själv för jag inte hade något annat att göra. Stack därifrån med en flyttkarton och lite annat. Köpte flyttkartonger för att jag hade tänkt att skicka hem ett paket till sverige. Har kommit underfunn med att jag inte kommer att kunna ta med mig allt hem i min resväska.. Vill inte ha övervikt, men dock ser det ut som att jag kommer få det på något sätt ändå, vet ej varför! Kan helt klart säga att jag har köpt på mig en del saker under min tid här, sjukt mycket. Mer än vad jag hade tänkt mig eller föreställt mig.
 
Och idag så blev det att åka in till oxford circus för att julhandla lite granna med Anna och Isabell, kan ju inte påstå att det blev så mycket julhandel, haha. Jag köpte grejer till mig och lite julklappar blev det väl men inte lika många som jag hade tänkt mig.  Mysig dag med mycket fint väder. Vilket avslutade med bio. Så nu har jag med äntligen sätt twilight Braking dawn part 2. Tycket det var väldigt bra men hade lite för höga förväntningar, så den var inte lika bra som jag hade tänkt mig. Vilket jag tycker innerligt är lite tråkigt!
 
När jag kom hem efter bion så satte jag igång och rensade bort lite allt möjligt ifrån mina grejer, börjar inte ens se någon ända på detta.. Jaa jag har ca 3 veckor kvar men ändå har jag börjat packa lite smått. Känner att konstigt nog kommer jag inte få med mig allt hem. Fast vet ni vad, JAG SKA HA HEM ALLT! vare sig det går eller inte, det får även kosta vad fasen det vill, jag ska hem ALLT...
 
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0