15/2 en liten buss tur!

Jobba Jobba livet är allt för bra!

Att vakna upp vid 6 och sedan vara klar vid halv sju är ju så underbart? nja inte riktigt kanske..
Men jag och tjejen gick till dagis runt 9. Jag gick hem igen för att göra mig iordning och prata en snabbis med syster och sedan tog jag mig vidare mot gymmet där jag skulle gå på en "klass" denna gång "Core stability" mördar pass och ett minus att luften inte var bra där..

Sedan var det bara att gå hem igen, förutom att jag var inne i typ varenda affär på vägen hem, haha.! skulle leta efter en lampa plus att jag även fick med mig en pizza hem och en kebab rulle till lunch! ja så kan det gå, men ack så god den var fast ändå inte.. Väl hemma blev det att prata med syrran igen och sen hämta hem tjejen.

Jag och tjejen lekte och busade och fikade lite. För runt halv fem så skulle vi ta och gå mot bussen som skulle ta oss in till hennes pappa! Så hon gick hela vägen dit och sedan tog vi bussen. Hon älskar verkligen att åka buss så där satt vi på bussen och kollade ut :)
Träffade pappan och lämnade henne och jag blev ledig. Tog mig en sväng tll picadilly för att kolla lite, gick in i en sport butik och hittade mig ett träningslinne, som kommer passa toppen med min nya sport bh som nog kommer nu i helgen =D
Att köpa nya träningskläder är verkligen toppen!
Stack hem och gjorde pizzan och väntade på matleveransen och sedan gick jag och la mig i min goa säng!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0