16/2 2012 överskotts energi!

Vakna och jag känner mig inte alls pigg och glad och det var tur att tjejen var lika dan som mig..
Blev en väldigt lugn morgon men ack så sakta tiden gick, har nog aldrig varit med om make!
När klockan väl var nio så var jag så glad så det fanns nog ingen som var lika glad som mig! För som sagt så skulle vi gå till dagis och så skulle vi även ha med oss grannens tjej till dagis. Allt gick jätte bra att ta dem båda.

Väl hemma igen så blev det att prata med syrran och försöka boka biljetterna tills dem ska komma men de gick inte så bra, suck.. Så det sket sig och vi beslöt oss för att se om det går bättre i morgon.
Vid 10.30 var det dax för mig att jobba lite till, eller ja jag jobbade åt grannen denna gång! Så blev att ta lilla bebis killen på en promenad och sedan åka in och testa en storlek större i det linnet jag köpte igår, för jag var jätte osäker på om jag verkligen vill ha den storleken eller inte, testade en större och den var lite för stor så det blev inget byte som jag trodde behövdes!

Åkte hem och fick sms om att min värdmamma och båda grabbarna hade landat, skönt!
Och att dem var jätte hungriga så var bara att göra mat på en gång när man klev innan för dörren.
Sen dess har jag jobbat ifrån 16 -19, inte så jobbigt! kul att ha dem hemma igen faktiskt.

Blev en fika med en kompis direkt efter jag hade slutat.. När vi skulle säga hej då så kunde jag verkligen inte stå stilla och jag hade verkligen för mycket energi, så en powerwalk hem blev det allt!
När jag var hemma igen blev det mag övningar och nu sitter jag här helt slut och ska sova för jag är super trött! men kände att jag behövde uppdatera lite och vill gärna ge er bilder men är för trött och för seg för det.. Så ni får ta och se lite bilder i morgon istället. Hoppas ni klarar er tills dess och för hoppningsvis så får ni även se den nya blogg desginen till veckans slut!
God Natt =)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0