20 feb 1 kg lättare.

Åh vad udnerbart att gå till gymmet och väga sig idag, man vägde helt plötsligt 1 kg lättare kan inte bli bättre!

Så idag blev det bara 53 min på gymmet men det var underbart ändå
* 15 min springning på 2 km väldigt slö i kroppen idag.
* ca 30 min styrka och det blev mest armar och mage.
 
+ promenaderna.

Snacka om att jag hade träningsvärk när jag tränade men ack så fort det försvann när jag blev varm. Dock känner jag av det än så jag ska krypa ner under täcket och bara njuta av att det är tisdag med ännu en ny dag med träning i morgon!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer
Postat av: P E R F E K T I O N I S T . S E

sv: Åh vad häftigt! :D Hur är det att vara det egentligen? :)

2012-02-21 @ 00:08:26
URL: http://perfektionist.se/
Postat av: P E R F E K T I O N I S T . S E

Nu har jag dragit 4 vinnare i "dagens blogg"! Gå in och kika om du är en av dem. :) Om inte får du en ny chans inom kort då jag lägger upp nästa "dagens blogg". Kramar! :D

2012-02-21 @ 00:43:32
URL: http://perfektionist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0