80 min på gymmet, inte illa! 17/2 2012

Nej absolut inte illa om ni frågar mig!
Tanke på att lilla jag har inte tränat på evigheter eller ja det känns som det.
Så det fick blir
* 3 km på 19 min sprigning
* 3 km på 16 min cross trainingen
* 4 km på 14 min cykling
 
Och resten blev styrka och mest fokus på magen, super skönt.
Blev även 1 timmes promenad i parken men i ett helt okey tempo för jag hade vagnen.
Tanken var att träna magen på kvällen igen men dock blev det inte det, fast kan vara skönt att få vila lite!
Känner även att min kropp börjar komma i form väldigt bra, men mycket är kvar för att få den ordentligt i trim!

Och så lite bilder får ni med :)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0