Äntligen FREDAG! 3/2 2012

Kul verkligen, vaknade upp vid 6 när dem tänder lampan som är precis utanför mitt rum, eller rättare sagt den är typ i hela huset i hallen. Svårt att förklara men aja irriterande var det i alla fall, plus att dem inte riktigt var tysta heller.
Efter ett tag kunde jag koppla bort det och kunde somna om igen för en stund i alla fall innan klockan ringde.
Gick upp och hjälpte till med barnen. Tog grabben till skolan och tog tjejen till musiken som vi skulle gå till. Måste säga att det var kul att se henne dansa och springa runt där med dem andra barnen. Efter det blev det hem för att ha en play date med några kompisar till henne.

Jag fick ledigt så jag tog mig tid att dammsuga och damma lite i mitt rum och sedan sätta igång en tvättmaskin. Känns som jag tvättar en gång i veckan och jag fattar inte varför? aja hur eller hur så blev det gjort. Hann även med att kolla på tv.n en stund. Men sedan var det bara att börja jobba och ta hand om lilla bebisen, medans mamman åkte och hämtade barnen. Jag började även med maten till, fick bli pasta och fiskpinnar men jag gjorde kyckling och lite kokblandning till mig för jag kände inte för att äta fiskpinnar.
Filmdax som alla fredagar! Skönt att bara ta det lugnt och mysa med barnen. Jag och dem tre små liven kollade medans mamman gick upp och vilade. Hoppas hon verkligen njuter av att vila när jag har dem tre. För det gör inte mig något att hon vilar.
Vi tog oss även en sväng till bokaffären för att handla en ny bok till barnen, dem fick välja en varsin. Blev hem och laga mat och sedan slutade jag, super skönt!

Såhär sitter jag och väntar på att klockan ska gå för jag ska möta Louise för att ta något att dricka. Och bara ta det lugnt =)
Annars kommer det inte hända allt för mycket under denna kväll, så hej svejs och ha en bra kväll på er där ute!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0