Vår väder 11 grader, fint fint!

Vaknade upp och var super glad över att ha hela familjen hemma plus att det var Fredag. Dock mindre kul att dem skulle åka bort.. Så jag jobbade nog bara 4 timmar vilket var väldigt lagom, sedan tog jag helg!
Var även väldigt fint väder plus att det var hela 11 grader ute. Jag tog fram min skinnjacka och det var en bra känsla..

Väl ledig så bestämde jag mig för att gå till gymmet, blev visst 80 min och jag hade så oerhört mycket energi, var länge sedan jag hade en sådan energi fast det var helt underbart! Tog faktiskt ingen jacka till gymmet kan ni tänka er? nej jag kan knappt det men det var en bra kännsla =)
Sedan var det bara att gå hem och duscha och göra sig iordning för jag skulle åka och möta grannen för att vara barnvakt åt hennes bebise. Tog honom och åkte hem, vi tog oss en promenad i parken vilket var jätte skönt men konstigt nog så sov han inte alls under tiden vilket han brukar göra och det var det som var idé!
Kom hem till grabben och han var glad en bra stund men sedan var han helt otröstbar och ville inte ta nappflaskan så jag visste inte alls riktigt vad jag skulle göra men det löste sig för han somnade efter ett tag, vilket var super bra! Aja 3 timmar jobbade jag med honom och det gick väl sådär men var super skönt när jag väl slutade :)

Så vad gjorde jag resten av kvällen?
Jo det ska jag berätta för er minnsan =)
Jag satt och pratade med min stora syster och vi bokade biljetter tills dem ska komma och besöka mig :D detta kommer verkligen bli underbart. Dem kommer även att flyga med mig ifrån sverige till london, hur bra kan det inte bli? Så nu är det bara att räkna ner dagar tills jag åker till sverige och när vi åker tillbaka!
Sedan pratade jag även med mina bröders mamma och bröderna. Plus att jag var ensam hemma så det var faktiskt lite skönt dock så tog jag aldrig badet som jag hade tänkt att göra men ja ibland kan inte allt hända!

För att vara hemma själv så la jag mig väldigt tidigt, haha. Gick och la mig runt 23 vilket är lite väl tidigt en fredag? jo för mig är det nog det, fast ändå inte för jag hade ju tränat hårt och sedan var jag ju trotts allt ledig så behövde nog få sova :)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0