Enligt mig är det en vanlig dag! 14/2 2012

Vaknade upp i morse och kände mig så utvilad, vilken skön känsla!
Sov underbart skönt, förutom att jag vaknade vid 00.15 och var tvungen att gå på toa,haha..

Tog och busade med tjejen åt frukost och myste lite framför tv innan vi skulle gå till dagis.

Väl hemma efter ha lämnat henne blev det att träna magen lite och sedan bara ta det lugnt innan jag skulle gå till gymmet för att gå på en klass. Denna gången var det "Body Conditioning" och med det menas det att man tränar hela kroppen och det var riktigt bra måste jag säga! Gillade det skarpt.
Sen var det bara att gå och hämta hem tjejen ifrån dagis så vi kunde gå hem och leka. Gjorde även pannkakor till henne som såg ut som hästar,stjärnor och hjärtan och vet ni vad? Hon gillade faktiskt idé väldigt mycket. Hon började även skratta när jag sa att vi skulle göra det, vilken lycka =)
Att busa med henne är väldigt rolig, hon springer iväg och säger att jag inte får följa med och efter ett tag kommer hon tillbaka och säger att jag ska komma och kolla. Då har hon gått och gömt något som jag ska leta efter, så himla söt hon är. Som ni förstår så har vi busat en hel del och jag badade henne med och sen kom hennes pappa hem.

Så här sitter jag helt slut i hela kroppen. Och ska stänga ner denna dator strax för att lägga mig ner under täcket och mysa framför tv, dock visar dem bara massa jäkla bröte på tv, inget jag direkt vill se men får väl hoppas jag hittar något bra!
Så ha det toppen :)

   
Inte världens bästa mobil kamera men den duger :) Klicka för större bilder.

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0