Fredag- Utgång! 10/2 2012

Vaknade trött och seg idag inte konstigt när man har jobbat hela veckan!
Slutade väl runt 4-5 och har då haft tjejen och lilla bebisen lite då och då.. Sedan så hade även grabben en kompis efter han slutade skolan vid tolv så jag kan lova att det var full rulle här hemma!

Hur eller hur så var jag helt slut när jag väl slutade. Men tog mig till affären och köpte lite inför kvällen för jag skulle ju ut trotts allt, kan egentligen vara den dummaste idé som finns när man är super trött men aja.
Gick hem igen och gjorde mig lite käk för föräldrarna hade främmande och dem visste inte när dem skulle äta och jag var hungrig. Gjorde mig lite tonfiskröra och lite pasta och satte in den i ugnen, mums det blev super gott!
Sedan satt jag på mitt rum nästan hela tiden tills jag skulle gå. Satt även och pratade med mina bröders mamma, innan jag insåg att jag kanske skulle byta om till fest kläder och inte sitta med mjukiskläder längre, haha!!

Så stack och mötte upp mina kompisar runt 10.30. Men dock var dem ju försenade typ 20 min och jag blev irriterad men det fick dem veta ;) För övrigt var kvällen sådär var på ett ställe som heter KOKO och inne på det stället hade dem gjort om en gammal opra salong till fest ställe vilket var lite coolt faktiskt men ändå så var det inte min sorts musik och banden var inte min smak heller.. Fast tydligen så spelar dem olika sorters musik varenda kväll, så kanske skulle ge det en chans till?
Aja var hemma väldigt tidigt i alla fall, runt 2 och det är ganska tidigt för att vara mig :)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0