Hemlängtan....

Jobba jobba ja det är det man gör på dagarna!

Morgonen var helt klart som vanligt..

Kom hem efter att lämnat barnen och duschade och gjorde mig iordning för att sedan gå och träffa två nya au pairer som inte var svenskar!  Hade en jätte trevlig stund med dem två tjejerna.
Efter min fika med dem blev det att ta sig vidare mot Camden för att kolla läget där nere lite, för jag kände verkligen inte för att gå hem denna dag tanke på att jag är frisk och vill röra på mig nu! Så var väl hemma runt 14 då jag började fixa och dona här hemma och satt lite vid datorn för att kolla flyg och lite annat på datorn.

Började väl jobba runt 16 och då blev de att leka och busa med barnen och hjälpa till med maten. Hjälpte även till med badet och när tjejen hade en kompis här! Så hela kvällen var det full rulle på alla barnen.
Har även kommit på att det är rätt så jobbigt att gå och bära på en bebis som inte är helt okey.. Han vill verkligen sitta stilla och prata eller ligga ner själv, nej han ska man gå och bära på. Min rygg mår inte allt för bra just nu känns de som. Bär honom dumt för mycket men det är det ända som hjälper om han är ledsen.

Resten av min kväll spenderade jag med att försöka kolla upp flygresor till mina två systrar som ska åka hit, men det är inte det lättaste ska jag säga er! Men jag försökte även boka mitt flyg men det gick sådär men såg över förväntan att dem hade sänkt priset på biljetten i alla fall :)

Var hur trött som helst så vid halv elva låg jag i sängen nästan helt död, så himla skönt ska jag säga er!
Hade även det lite jobbigt på kvällen för jag hade en sådan hemlängtan så det fanns inte vilket är jätte jobbigt, dock är det typ första gången men ändå!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0