Ingen träning???

Gårdagens träning 22/2- 2012
Nej det har faktiskt varit väldigt dåligt på den frånten, tanke på att i går så skulle jag ha en vilo dag för jag hade bestämt mig för att jag bara skulle gå en promenad med Matilda och sedan bara vila..
Stor del på grund av att mina vader inte har varit helt okey, vet dock inte varför!

Fast det blev en promenad på ca 2 timmar i alla fall och jag tycker det var super skönt!

Träningen idag den 23/2-2012

Dagens träning blev väl lite sådär..
Skulle ha en introduktion på gymmet vilket blev helt knäppt men men så är det alltid ibland!
Men blev 1 timma  och dem gjorde upp ett nytt schema och sedan så blev det totalt 1,5 timma promenad.
Så entligt mig har det varit ett väldigt lugnt pass! för jag orkar knappt något just nu.
Förut hade jag värsta energin men nu så är jag förkyld igen. tror jag får trappa ner på träningen och köra 3-4 gånger i veckan isället för 5.. suck jag som gillar att träna men får helt enkelt börja lyssna mera på min kropp på grund av att jag är trött på denna förkylning som är i vårat hus hela tiden..

Någon som kanske vet hur man förbättrar ens emunförsvar?
Glad om det är någon som svarar!


Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0