Jobb, trött, fika och tidigt i säng!

Dagen spenderades en hel del i mitt rum och inomhus..
Haha min mage mådde då inte bra alls av all öl jag drack på kvällen igår, men sånt jag får ta!
Frös även till och från och kände hela tiden hur magen bara vred sig på mig. Jag som verkligen gillar öl med, suck säger jag bara!

Skulle ha började jobba vid 13.30 men blev inte så pågrund av att dem ville ta med sig barnen till kalaset dem skulle till. Så jag tag i det hela och skickade till en kompis och frågade om hon ville mötas för att gå och fika eller äta. Blev att ta och käka och sätta sig i parken, dock tyckte hon att alla stirrade på henne. Vilket jag tycker lät väldigt roligt, visst det ser lite roligt ut att äta hämtmat och stätta sig i parken men för oss var det underbart i alla fall!
Sedan blev det att gå hem och hjälpta till med barnen lite granna, vilket jag inte hade något emot. Blev att bada dem och sedan lägga dem till sängs, vilket gick toppen. 

Meningen med resten av kvällen var att jag skulle åka och träffa den där killen som jag träffade i fredags. Fast så blev det inte, jag var dumt för trött och han hade tydligen somnat så jag fick typ aldrig svar förens när jag låg i sängen..
Hur eller hur så somnade jag på stört!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0