Kvällen slutade med att det blev en pub runda!

Fredagen

Underbar dag, fint väder och jag hann inte göra mycket.
Morgonen började nog inte allt för bra. Kan bara säga att det blev stressig och jag visste inte vad jag skulle säga.
Men så är det ibland.

Tog i alla fall grabben till skolan, dock kom vi sent plus att det var nog den segaste buss resa någonsin! det tog typ 40-50 min till hans skola, men så är det ibland!
Förövrigt så tog jag och mös lite med grabben medans mamman tog tjejen ut lite.
Runt lunch tid så blev det att bara ta det lugnt med barnen för nästan ingen mådde toppen.
Mamman och grabbarna försvann efter någon timme och jag och tjejen stannade hemma och myste. Hon somnade sedan i vagnen så jag passade på att göra lite hus sysslor medans nästan igen var hemma!

Slutade för övrigt ganska ok tid, runt 5-6. Tog mig tid att duscha och göra mig iordning för att åka och möta upp Anna panna Säbben ;) haha
Det blev att möta upp henne på stationen Angel och sedan tog vi och gick till puben O´neills för att käka lite middag. Sedan så skulle vi möta upp hennes kompis på ett pub ställe vilket vi gjorde, men dock så var det inget ställe för mig. Så vi drog oss vidare mot en annan pub och då bestämde vi att vi skulle göra en pubrunda i Angel. En väldigt toppen idé enligt mig :D
Vi hann med 6 olika pubar under kvällen, den sista puben var nog bäst!
Där vi blev bjudna att sätta hos ner hos 2 killar, helt random!
Plus att bar killen som vi beställde av sa"snyggt drag av killen" haha undra vad killarna hade för tankar?
Så resten av kvällen spenderades med dessa två killar och jag hade absolut en toppen kvällen med Anna och killarna, dock kom jag hem väldigt sent, men vad gör det när man har haft en toppen kväll.

Får ju inte glömma bort att säga att killarna hade varit i sverige för någon vecka sedan och spelat mot djurgården och sedan frågade dem även oss om vi hade snus, hahha höll på att skratta så det gjorde ont i magen!

   

Over and Out!
Från bruden i London
/// Angelica

Kommentarer
Postat av: Anna

GRYMMASTE KVÄLLEN! :D

2012-02-28 @ 08:40:08
URL: http://sabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0