Lördag-rastlös, promenad och barnpassning. 11/2 2012

Vaknade upp väldigt tidigt för att vara en lördag, tror klockan var runt halv tio då jag gick upp ur sängen och duschade och gjorde mig i ordning och åt frulle.

Sedan var jag så rastlös så jag skickade till Louise och frågade om hon ville följa med in till Big ben och London eye och bara gå där i några timmar. Vilket hon gjorde, blev en jätte härlig runda. Vi stannade även och åt lite fish and chips, mums det var riktigt gott! Sedan tog vi och gick upp mot picadilly för att dricka en kopp kaffe på Costa och sedan stack vi hemmåt.
Blev en ganska bra tag ute i det fina vädret och min kamera var ju självklart med så lite bilder kommer ni få se :)

För övrigt på kvällen så blev det bara att vara hemma för jag skulle sitta barnvakt och föräldrarna skulle bort till en kompis. Så jag satt och gjorde typ ingenting? jo jag gjorde faktiskt något jag pratade med min mamma och lilla syster där hemma i sverige och jag försökte planera upp ett schema för min vecka med träning, vilket inte är det lättaste men det gick någorlunda i alla fall :)
Så kommer köra två pass med en tränare och sedan får det nog bli att träna på gymmet även några övningar hemma :)

Somnade ganska tidigt för jag var helt slut.!

Klicka på alla bilder för att få dem större.

                    

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0