Lördag var det ja, mello i svenska kyrkan!

Lördagen började väl sådär..
Vaknade upp och hade lite smått ont i skallen men tog ändå tag i det hela och åt lite frulle och sedan efter någon timme så stack jag till Gymmet för att träna lite.

Pratade lite på skype när jag kom hem och hade duschat. Sen gjorde jag nog inte så mycket mera än att laga mat och tog det bara lugnt i det tråkiga vädret som var. Det var meningen att jag skulle gå in till Svenska kyrkan men jag vägrade när det var så dåligt väder! hatar när det regnar.. Så jag tog mig bara in till Camden fast vid den tiden så var det faktiskt uppehåll så jag hade väldigt tur..

Väl framme i kyrkan så blev det att prata och ta det lugnt innan melodifestivalen skulle börja, var väl inte allt för mycket folk i början men det fylldes på efter ett tag. Jag tog även och köpte mig dill chips, coca cola och lakrissal eller hur det stavas. Hade absolut en toppen kvällen med Anna, Katarina, Louise och Evelina. Självklart var det flera man kände men det var väl dem som man hängde med mest. När mello var slut i kyrkan blev det att gå till en pub och hänga och dricka lite där, men då fick vi med oss Emma :)

Till slut var jag nog hemma runt 12 tror jag men hade verkligen en toppen kväll med fina vänner. Dock så var melodifestivalen rena skämtet denna gång, låtarna var inte alls dem bästa men men det blir bara sämre och sämre för varje år känns det som.

Lördagens bilder =)

    

OCH fredagens bilder :)
       

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0