Lördagen, Camden och så var magsjukan välkommen till mig...

Snackade med mamma och lilla syster lite nu på morgonen och det var verkligen underbart :) var trotts allt ett tag sedan jag pratade med dem.
Min lilla syster är ju bara för bäst
Ronja: vad har du köpt till mig i födelsedags paket?
Jag: ingenting?
Ronja; varför då? har du glömt bort att jag har fyllt år?
Jag: nej det har jag inte men måste jag köpa något bara för det.
Ronja: klart du måste!
Jag: jaha men synd för dig för jag har inte skickat hem något till dig.

Hur eller hur så har jag faktiskt skickat hem något till henne men det vet ju inte hon om och jag tyckte inte hon behövde veta det denna gången heller!

Efter mitt samtal blev det att hoppa in i ducshen och sedan äta lite frukost. För att senare gå ner till Camden för att äta lunch med en vän som heter Evelina och gå där i några timmar. Blev hamburgare till lunch super gott enligt mig, blev väldigt mätt bara.

Blev att vara barnvakt på kvällen och en kompis kom över. Det roliga på hela kvällen var att det kom snö här i LONDON kan ni förstå? nej det tror jag inte, haha. Men hur eller hur så var det allt lite mysigt.
Men det tråkigaste och jobbigaste var att jag åkte visst på magsjuka jag med till slut. Jag som verkligen inte ville ha det.! Är ändå inte direkt förvånad över mig själv... Så min lördag slutade ju inte alls bra!

Första snö bilden är tagen kl 20.10  och den andra bilden är tagen kl 22.50 i lördags.Lite skillnad ser man allt att det är :)
 

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0