Måndag och dem har lov!!!! 13/2 2012

Började jobba 6.30 och det var då inte igår jag gick upp den tiden för att börja jobba. Kändes som att det var väldigt länge sedan. Hur eller hur så kändes det väldigt bra på samma gång, för jag gick ner och satte mig vid tv och tog det lugnt. När pappan kom ner så skulle han gå på en gång och sedan så gick jag upp till tjejen för att stänga av tv och klä på henne. Sedan blev det frukost och lite mera tv tittande för klockan var bara halv åtta.

Fast runt halv nio så bestämde jag mig för att vi skulle gå ut lite innan vi skulle till tree tops med grannen och hennes barn. Så vi tog en tripp till parken för att kolla lite på alla hundar, dock var det lite kyligt.!
Gick hem och fikade och sedan var det nästan dax att ta på sig alla kläder igen för att gå vidare till innomhus ställe. Väl framme så var det fullt så vi kunde inte gå in så det var bara att leka ute med barnen vilket gick toppen, inga sura miner här inte! Efter en stund så gick vi in och fikade lite och tog det lugnt plus att vi värmde oss innan vi gick ut igen för att leka. Lekte en stund och sedan rörde vi oss hemmåt.
Tog ett tag men väl hemma igen så blev det att laga lite mat och lägga tjejen för hon var dunder trött. Jag la mig även ner en stund för att vila och slumrade självklart till, men snacka om skönt!

Så vad hände resten av dagen? jo grannens dotter kom över och lekte en timma och jag bakade lite chocklad bollar. När grannens tjej hade gått hem så blev det att laga mat och bara mysa med tjejen , vilket var jätte trevligt.
Har verkligen haft en toppen dag med henne idag, man märker verkligen på barn när dem myser eller bara har det bra när dem är själva med en :)

Hur eller hur så blir det en ganska tidig säng tid för mig idag för jag är helt slut, haha!
Men i morgon så blir det en ganska avslappnad dag, då jag ska lämna tjejen runt 9-10 och sedan träna vid 13.30 i en klass och sedan när jag har tränat klart går jag och hämtar hem tjejen :)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0