Måndag, välkommen och oj tiden bara sprang iväg.

Snacka om att jag var trött i morse när jag vaknade men ack så skönt det var att kliva upp ur sängen.

Tog och hjälpte till med barnen som vanligt.
När jag kom hem efter ha lämnat killen på skolan så fick det bli att bädda rent i barnens sängar och i min och fixa och dona i alla olika rum för städerskan skulle komma idag, som hon alltid gör på måndagar.
Väl klar med allt fick det bli att byta om och ta sig till gymmet ännu en dag och snacka om att jag hade energi!
Fattar inte riktigt vart jag får all den energi ifrån men det är underbart :)

En rolig grej som hände idag var när jag väl hade duchat klart så ringde det på dörren och jag blev lite smått irriterad för det slutade liksom inte ringa.. Så jag beslöt mig för att klä på mig lite fort och sedan gå ner och kolla vem det var, men redan när jag hade satt på mig et så insåg jag att det var min värdmamma som hade glömt att ta med sig sina nyklar, haha.! så jag var nära på att inte öppna till henne, haha taskigt läge.!

Blev att fortsätta med lite hus sysslor och att städa mitt rum behöver dock dammsuga men jag hade absolut inte tid till det idag.. Skulle ju ta och ha grabben när mamman åkte och hämtade hem stora grabben. Så jag busade med honom och försökte mata men han var inte så hungrig så vi tog oss ut för att handla lite innan mamman kom hem.
När väl alla var hemm så blev det en väldans liv, men underbart att ha fullt hus igen.
Slutade även runt 6 så jag har haft mycket tid nu i kväll men ändå har jag inte gjort så mycket mer än att sitta här och skriva alla mina blogg inlägg, det tar minnsan sin lilla tid. Plus att jag sitter även och kollar lite på tv.n kan ju bara inte låta bli!

Men nu blir det allt att lägga sig i sängen och bara ta det lugnt och försöka sova tidigt i natt igen för jag är inte den piggaste idag känner jag men ändå har dagen vara sprungit iväg om ni frågar mig för jag vet knappt vad jag har gjort idag, haha! Ni får ha det så bra där ute =)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0