Min familj är guld värda

Att ha en toppen familj slår allt.
Min familj hemma i Sverige är dem bästa jag har. Visst man bråkar och så vidare men dem är ändå min familj. Dem stöttar mig i alla lägen då det känns som jobbigast. OCH mina vänner är oxå helt underbara,dem förstår en på ett sätt som familjen inte gör. Skulle aldrig klara mig i alla lägen utan min underbara familj och vänner. Så detta inlägg är till mina underbaraste som står mig närmast. Tänker på er mer än vad ni tror,ni finns med i tankarna fast jag är i London!  Och på tal om min katt och våran hund där hemma i Sverige dem är så otroligt saknade.

   

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0