Onsdag,lugn dag med en trött tjej!

Vaknar upp och det är så tyst?
Ovanligt om ni frågar mig..

Blev att göra iordning barnen men tjejen fick stanna hemma idag för att vi inte riktigt var säker på om hon var frisk. Fast jag tog med henne till skolan för en liten tur på bussen och ut i det kalla vädret. Jag hade tänkt att vi skulle gå förbi ankorna men när vi väl var på väg tid märkte jag mycket väl på tjejen att hon var dundertrött. Så det fick bli att gå hem.. Väl hemma sa hon själv att hon var trött så hon fick lägga sig i vagnen och somnade nästan på en gång, snacka om en slut tjej!

När mamman kom hem efter hennes promenad så tog jag och gick upp och vilade medans jag ändå kunde. Kändes väldigt skönt måste jag säga.
Sedan var det bara att börja jobba igen, visst jag gjorde inte allt för mycket men ändå!
blev att lägga tjejen väldigt tidigt för hon höll på att somna när hon och grabben lekte, haha såg lite roligt ut faktiskt. Så jag tog lilla grabben och mamman la barnen. Fast grabben kom ner efter ett tag och jag frågade honom om han ville kolla lite på tv istället för det jag kollad på. Självklart ville han ju det.! Inget barn säger ju nej till att bestämma över tv.n haha.

Några minuter efter där slutade jag för pappan kom hem och mamman kom ner för tjejen hade somnat.
Efter jag hade slutat så tog jag mig tid eller försökte att leta efter lite ider till min nya blogg design som jag håller på med, men ka säga att det går inte allt för bra. Får ta några dagar till den för jag har inte allt för många ideer med den dock! Helt tom och det brukar jag inte vara när jag ska göra om den,suck.
Satt i alla fall vid datorn i flera timmar igår och gav aldrig upp, eller jo till slut då jag var så trött!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0