Pannkaksdag i England men Semeldagen hemma i Sverige.!

Vem kommer på idé att ha en pannkaksdag? jo England gör det allt.. Dem har till och med tävligar denna dag!

Idag blev det att ta barnen som vanligt och sedan mötte jag upp min värd mamma i träningshuset där jag tränar för hon skulle nämligen träna och jag skulle ha grabben ett tag. Han låg på bordet och var helt överlycklig och jag satt och drack mitt kaffe :)
När min värdmamma var klar så tog jag och tränade lite och sedan tog jag mig vidare mot Camden för att hämta upp min nya sport-bh. Så nu kan det tränas som bara den, det ni ;)
Tog även en sväng om till några andra affärer med när jag ändå var där. Och min lunch blev två hamburgare på donken, kände mig så värd det!

Tog mig hem sedan och testade sport-bhn och den satt perfekt! Sedan var det bara att gå ner och ta hand om lilla grabben igen. Han fick ligga i sitt baby gym och i hans baby stol, han var helt tiden glad och pratade med sig själv. Fast till slut märkte man på honom att han var trött så jag la honom i vagnen och han somnade nästan på en gång. Satt då i soffan och tog det lugnt, medans han ändå sov. Jag hämtade hem tjejen när värdmamman kom hem med stora grabben, så tog jag och bebisen och gick till dagis.

Sedan var helt huset fullt av folk när vi kom hem av barnens kompisar.. För dem skulle äta pannkakor med oss.
För övrigt så var det mycket liv och rörelse och jag orkade egentligen inte med något men jag gjorde mitt bästa för att orka med allt liv som var! Tog även och badade barnen och sedan tog jag kväller.. Har suttit här och nu ska jag strax stänga av datorn för att kolla på Friends på tv och försöka och glömma att jag faktiskt är väldigt mys sugen men finns inget att göra åt det tyvärr :( Så jag får helt enkelt klara mig själv!!!!
Hoppas ni hemma i Sverige åt många semlor, men bara så ni vet så får jag faktiskt äta en i morgon istället för jag ska till svenska kyrkan och äta en i morgon kväll!!!!!!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0