Promenera är min grej!

Vakna upp vid 7 en sönda gär verkligen min grej ;)
Eller inte, haha. Som tur var så kunde jag somna om efter jag hade varit på toa. Sov änta till 10, underbart!

Efter jag hade ätit min goa frulle så såg jag att Anna och Katarina skulle till Hyde Park och gå lite, så jag tänkte att jag kunde haka på dem. Så jag tog tag i det hela och gjorde mig iordning för att åka in och möta upp dem. Men dock kände inte Katarina sig helt okey så det fick bli en promenad och fika med Anna istället, men det var lika underbart det.
Fast först blev det typ en snabb visit in till Primark för Anna skulle lämna tillbaka kläder och jag råkade hitta lite som jag ville ha. Vilket var rena kapet, köpte tre plagg för 2,50 pund! så jag var super nöjd, lite nya kläder skadar aldrig :)

Blev en tripp till Hyde Park och till en hel del andra ställen var ute och gick i det härliga vädret ifrån 11.45 till 19 ungefär. Blev fika, glass och så klart middag på en resturang, underbar dag. Plus att jag kan bara säga det att mina ben var helt slut och kroppen med, så sängen var väldigt lockande tidigt den kvällen :)

Satt inte alls länge vid datorn heller så därför det blir många inlägg idag!
Men kan bjuda på lite bilder till er för att ni har väntat :)

Klicka på dem för att dem ska bli större. Njut av min söndag jag hade med Anna :)
                  

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0