Sjukstugan är vårat ständiga namn i detta hus!

Denna dag och morgon var inte alls som den brukar..
Morgonen var väldigt dramatisk, behöver inte gå in på detaljer men det hände väldigt väldigt mycket!

På vägen hem ifrån grabbens skola så gick jag och tänkte på att det skulle vara jätte skönt att gå och träna men väl hemma så ville kroppen inte alls det som jag ville..Jag la mig i sängen ett tag men efter 20 min liggandes i min säng så var jag bara tvungen att göra något annat än att ligga där så jag tog tag i det hela och satte på mig lite mer tränings kläder och tog mig ut på en promenad i parken, det är ju bättre än ingenting alls.!

Runt 12 tiden ringer min värdmamma och säger att hon är på väg hem och måste sedan åka och hämta hem grabben ifrån skolan för att han har feber, vilket inte är allt för kul.. När dem kom hem la dem sig och sov och jag tog det lugnt medans bebisen sov. Tills vi skulle hämta tjejen så var det väldigt lugnt här hemma. Jag och stora grabben satt och lekte med lego och lilla bebisen satt och kollade på oss. Han vill vara med så mycket mera nu och små ler hela tiden, ibland när han typ skrattar så ser det ut som att han bara vill skratta så det låter as hökt men tyvärr kommer det inte alls mycket ljud ifrån honom. Fast han är underbart söt i alla fall :)

Under kvällen så bakade jag och barnen en sockerkaka eller ja det blev chockladsockerkaka. Supergod blev den om ni frågar mig och min värdmamma gillade den med :)
Blev att laga mat till barnen och sedan bara ta det lugnt innan pappa kom hem.

När jag slutade så blev det att prata med Mamma och lilla syster Ronja på Skype, vilket var typ as länge sedan.! Mamma bara satt och skrattade för det mesta vilket jag tyckte var super kul, haha. Fattar inte riktigt vad det roliga var mer än att vi pratade om hjärnan och kroppen att dem typ inte har sammankopplat något vidare bra idag ;P aja för er som inte fattar så var det i alla fall jätte kul. Var även super kul att få prata lite med min älskade mamma och lilla syster. Men nu är det inte långt kvar innan jag kommer hem för ett litet besök. Mellan 3-7 april är jag i lilla målilla och ckeckar läget igen. Och när jag åker tillbaka till London så åker min äldsta syster och yngsta syster på mammas sida med mig till London, det kommer bli så himla kul :D

Nej nu ska jag sova, för annars kommer jag nog inte orka med i morgon när den äldsta grabben är hemma ifrån skolan.... God natt =)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0