Solen kom tillslut denna dag.

Blev att jobba morgonen och lämna två små dunder glada barn på skolan och dagis. Var länge sedan jag lämnade dem båda så där glada.

Tog och gick hem och busade lite med bebis och sedan blev det att duscha och göra sig i ordning för att gå ut och gå i det halvmolniga Hampstead. Blev en tripp till banken och sedan till parken med. Fick en hel del att göra under någon timma.
Hemma igen blev det att göra lite lunch och kolla på det, vilket slutade med att jag somnade och sov i 1 timma ungefär. Fast det var så underbart skönt ska jag säga er :)

Blev att hämta tjejen för att sedan gå upp till grabbens skola och hämta hem honom. På vägen hem så fick vi sällskap så vi tog och gick till parken  ett stort plus i kanten var att solen sken som bara den, varmt och skönt var det. Tog till och med av mig min väst för jag tyckte det var så skönt ute, dock kanske inte det bästa men men så är det. Dock tror jag att jag har börjat få pollen nu lagom till våren, men det återstår att se nu i dagarna!
Jobbade för övrigt hela kvällen som vanligt och slutade runt halv 7. Tog och väntade på mina värdföräldrar för vi skulle äta middag tillsammans vid 8. Det blev bakad potatis med röra, snacka om snuskigt gott :D

Efter middagen blev det bara att vänta på att ett tv program skulle börja på tv. Självklart blev det att sitta vid datorn och kolla läget och prata med mina vänner på fb.

Nej nu ska jag ta och sova för jag börjar bli trött och jag ska ju jobba i morgon, plus att det är ju onsdag i morgon så snart är det fredag :D



Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0