Söndag och Energin flödar 12/2 2012

Oj snacka om att den verkligen gör det!
Klockan nio var jag redan uppe ur sängen och var nere och började med min frukost!
Vaknade även med ett strålande humör vet inte vart den kom ifrån men glad var jag i alla fall :)

Åt frulle och tog det lugnt och satt vid datorn och sedan bestämde jag mig helt plötsligt för att GÅ in till oxford circus ifrån mitt hus och sedan ta bussen därifrån. Men det kan jag ju säga redan nu att det tog inte stopp där!
Jag fortsatte min lilla resa upp till picadilly och sedan vidare till Leicester square och där bestämde jag mig för att hyra en cykel. Tog och cyklade då upp till Camden och där ifrån gick jag sista biten. Och under hela denna tid så hade jag ett ganska bra tempo så jag var allt lite varm när jag väl var hemma.
In till oxford circus ifrån mitt hus tog det 48 min så det är inte alls så farligt faktiskt :)
Men sedan från där och hem vet jag inte rikigt vad det tog men ungefär 55 min vilket inte heller är så farligt för den biten hem är längre enligt kartan.
Väl hemma så kände jag mig inte direkt trött men jag kände att jag var mer svettig än vad jag hade tänkt mig, haha! Så en dusch och sedan en fika med två vänner bestod resten av dagen av. Eller förresten jag var ju och åt middag med en annan vän också! på en indisk resturan i Camden och dit in gick jag också, men tog bussen hem för jag var verkligen helt slut, haha!

Så ja min dag var helt suverän enligt mig, kunde inte ha haft en bättre dag. Hoppas eran helg och söndag var toppen.
Idag åkte även min värdmamma och båda grabbarna till Sverige och ska vara där tills på torsdag så blir en lugn vecka med att ta hand om tjejen medans pappan jobbar, Förvissa så ska hon vara på dagis på dagtid men ändå!



Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0