Torsdag-ingen glädje..

Vaknade upp och kände inte alls för detta, dock aldrig haft denna känsla som jag vaknade upp med i morse. Det var faktiskt lite hemskt att säga men ärligt så fanns det inget ljust på denna dag.. Aja nu vet ni det!

Träffade en ny tjej i dag och det är nog det ända positiva för hon var super trevlig. Tog en fika och gick ner en snabbis till Camden för jag skulle handla en sak. Men hon förgyllade verkligen min dag, det roligaste var nog att när vi skulle säga hej då så hade vi fortfarande saker att prata om och då hade vi träffats i 2 timmar. Ja det är verkligen så det ska vara när man träffar nya männsikor, underbart!

Sedan var det bara att ta sig en promenad hem för att jobba lite, jag tog bebisen och mamman sov en stund. Hon gick och hämtade hem grabben med och jag matade bebisen och nästan när dem var hemma så somnade han. Fick bli en väldigt lätt matlagning idag, för mig blev det en macka och ett ägg och lite melon, oj det låter inte alls mycket till middag? men så blir det när man inte är hungrig alls.
Blev även att leka med barnen och sedan kolla lite på tv och så kom pappan hem så jag jobbade inte länge eler ja till 6 i alla fall och sedan en stund till för mamman skulle ut och träffa lite kompisar och jag fick försöka lägga bebisen för han hade inte riktigt somnat.

Efter jag slutade så har jag bara suttit vid denna dator, gör jag inget annat???
Nej inte för tillfället för jag sitter och kollar in en massa träning och kost sidor för jag vill verkligen ta tag i detta och komma i form med min dumma elaka mage som inte riktigt vill som jag vill.. Så innan jag åker till SVERIGE på riktigt så ska min mage vara bra igen eller ja någorlunda. Så nu ska jag inte ge upp träningen...

För övrigt så har jag bokat min biljett till den 31 mars till Sverige för att åka först till min vän i Malmö och sedan vidare hem till min familj i Målilla =)
Längtar så tanke på att jag har hemlängtan än.. Hoppas bara den försvinner den med snart för det är jobbig plus att den gör mig lite nedstämd!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0