Torsdag och en promenad på 2,5h nästan.

Snacka om underbar morgon, vaknar upp och hör barnen skrika, kan inte bli bättre.

Aja jag blev inte så irriterad kunde somna om en liten stund till och sedan gå upp med ett leende på läpparna men trött var jag allt.
Tog i alla fall båda barnen dit dem skulle, sedan gick jag hem och tog en dusch. Låg även en 40 min i sängen och bara mös och kollade på tv,n. För sedan var det vara att sätta igång att jobba lite medans mamman kunde vila lite innan hon skulle åka och fixa sig i håret och jag skulle ta lilla bebisen ut på en promenad. Hade även lite ärenden som jag ville få gjort så det fixade jag under tiden jag hade honom. Så ungefär 2,5 timma var vi ute i detn små kyldiga London. Fast ändå var det så skönt för solen sken riktigt skönt när man väl gick där den var.
Till slut så kände jag inte riktigt för att vara ute mera så jag och grabben gick hem och väntade in mamman. Hon kom hem och matade honom och sedan åkte hon iväg och hämtade grabben från skolan.
När dem kom hem så fikade dem lite och sedan gick dem till grabbens kompis för att leka lite.
Fick lite ledigt innan jag skulle hämta hem lill tjejen. Den lycka som hon ger när man kommer och hämtar henne är så jäkla obeskrivlig, det är underbar!
Tog även med henne till affären för vi skulle handla lite. Hon är som mig hon gillar att gå i mat affären och inte med det hon hjälper gärna till att ta sakerna. Gick hem med henne och varorna och tog lite och åt, dock ville inte hon äta så mycket. Fick bli lite tv tittande tills mamman, bebisen och grabben kom hem. Hann nästan klä på henne pjymasen innan dem kom hem med, för hon var verkligen super trött idag igen.

Aja jag slutade nog inte förens vid 8 men jag klagar inte! Fast nu känner jag allt att ögonen och hela min kropp behöver vila för i morgon är det fredag och jag ska ha tjejen på morgonen och gå till musiken och sedan direkt hem för där väntar det kompisar till henne.!
Så god natt på er där ute!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0