Tripp till Oxford 26/2 2012

Klockan var ställt på 7 en söndags morgon? jo då så är det.
För det är så att vid 8 så skulle jag vara på bussen och på väg ner till Victoria station för att möta upp dem andra brudarna jag skulle åka dit med. Jag skulle åka med Anna, Evelina och Katarina.
Vi hann med bussen fast alla inte var där när vi sa att vi skulle mötas, men som sagt det gör inget för vi hann med bussen =)
Bussen tog oss då till Oxford, med några stopp. Tog oss ca 1h 40 min att åka med bussen dit. Jag och Anna sov nästan hela vägen till Oxford för jag är sådan när jag åker buss så är det så skönt att kunna sova!
Väl framme blev det att kolla läget och bara njuta av dagen.
Vi tog oss en titt på dem flesta högskolorna som fanns. Vi var även inne i matsalen där dem spelar in Harry Potter filmen, vilket var lite spännande att se i verkligheten, dock så var det så mycket mindre i verkligheten tycker jag, så lite besviken men antar att det är det man blir ibland.!

För övrigt så åt vi pub mat, kollade i affärer och bara njöt helt enkelt av dagen och av det fin fina vädret som var. Åkte därifrån runt 18.00 och på vägen hem så lyckades jag hålla mig vaken hela tiden, helt otroligt! Nej men jag var väldigt trött men det kändes inte lönt att sova för jag visste att om jag sov så skulle jag inte sova när jag kom hem igen. 
Var nog hemma runt 21 och trodde då att man kamera hade gått sönder, men kunde inte göra så mycket åt saken så var bara att gå och lägga sig och se hur den mår dagen efter ;) haha kanske blev full eller något av alla bilder den tog under dagen.
Finns nog mycket jag inte har sagt men har i alla fall sagt en hel del vad vi gjorde. Vi turistade helt enkelt! och jag fick med mig en tröja hem som det står Oxford på :D
Tänkte även visa er lite bilder men det får bli när jag har tid och inte är trött!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0