Tröttaste 20 åringen?

Kan det vara så?
Förklarar mindre längre ner.

Denna dag var det faktiskt dax för mig att försöka jobba..
Tog och hjälpte till vid frukosten och tog sedan barnen till dagis/ skolan, vilket gick toppen hade inte förväntat mig annat heller. Men min promenad hem som jag alltid tar var väldigt jobbig måste jag erkänna.! Tog längre tid hem plus att jag var helt slut när jag väl var hemma.

Tog och gjorde ännu mera på min blogg, hmm blir hon aldrig klar tänker ni?
Jo klart jag blir, vänta bara någon dag så ska ni se att jag är klar med den strax, tar bara lite längre tid när man inte har alla ideer och så.
Sen efter jag hade hållt på med den ett bra tag så tänkte jag att jag kunde lägga mig ner i sängen en 30 min för jag hade lite ont i huvudet och sedan frös jag. Somnade gjorde jag inte heller men låg där och bara mös och tänkte på allt möjligt som jag har nu gjort i flera dagar. Att det ska finnas så mycket att tänka på?
När jag hade sovit eller rättare sagt leka i min säng ropar min värdmamma och frågar om jag är hemma? ja det är jag och så säger hon att jag är den tröttaste 20 åring som hon känner, haha jag skrattade lite där.! Tror nog inte att jag är den tröttaste 20 åringen faktiskt men lite roligt var det allt att hon skrev så.
 Det var lite roligt sagt för jag hade ju faktiskt inte sovit,låg bara där och njöt. Hur eller hur så tog jag lill killen och hon gick och la sig i 30 min.. När hon väl var vaken så gav jag lill grabben lite mjölk och sedan somnade han och hon åkte och hämtade stora grabben på skolan och sedan åkte dem till en kompis medans jag stannade hemma och väntade in tiden för att hämta hem tjejen..
Hämtade hem tjejen och vi gick till affären för att handla lite spenat för mamman skulle göra spenat soppa till mig och henne och värdpappan, mums hennes spenat soppa är bara så förbannat god!

Annars har min kväll nog bara varit lugnt. Tog mig en promenad och laddade på pengar på mitt oyster kort så jag kan åka bussen med grabben till skolan i morgon annars hade det inte varit bra :P
Pratat med Emelie en timma eller något tror jag och så har jag pratat med Daniel ett tag med.
Ibland kan man inte förstår att man saknar någon så mycket som jag gjorde idag!

Hur eller hur så har jag haft en helt okey dag, hoppas jag kommer kunna somna och att min morgon dag blir toppen med :)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0