Väldigt lång dag!!

Vaknar upp som vilken morgon som helst men inser att denna dag kommer bli väldigt lång och jag skulle vilja sova så mycket längre, men det går inte!

Så dax att gå upp och jobba och hjälpa till med barnen.
Grabben var verkligen trött i morse, han ville inte gå till skolan för att han var så trött och sedan så var allt bara dåligt. Fast jag fick med honom och så ser vi bussen och vi börjar typ springa för att inte missa den. Men mitt i allt så ramlar han med sin scooter och får jätte ont och bara gråter, tycker verkligen synd om honom i den stunden. Så tog och bar honom och tyckte synd om honom. Sen såg jag även att bussen ändrade sin slut station och då blev jag riktigt rasande inom mig så det var inte sant.! Men jag sa till grabben att vi skulle stå och vänta på nästa på. Han var minnsan väldigt trött för han somnade en liten stund på bussen, stackarn.!

Kom hem och gosade lite med bebisen och sedan gick jag upp och fixade lite och somnade i min säng i någon timma, vilket var super skönt. Kom ner till lunch, hjälpte till lite och sedan bara tog de lugnt.
När mamman ´gick och hämtade grabben hade jag två sovande små barn här hemma. Själv satt jag tyst och snällt i soffan och väntade på att någon av dem skulle vakna. När det väl blev fullt hus så vaknade båda barnen upp!
Jag hade gjort förslag att vi skulle äta raggmunkar idag så det var mer eller mindre jag som gjorde maten!
Dock så visste vi nog redan innan att barnen inte skulle äta det som jag gjorde så vi hade gjort korv och coscos till dem små liven :)
Min värdmamma är svensk och hade aldrig ätit raggmunkar innan vilket jag trodde alla svenskar hade gjrot? aja hur eller hur så blev dem godkända och hon gillade dem, så jag blev nöjd och belåten. Det var även min första gång som jag gjorde raggmunkar, dock så saknades fläsket men man kan inte få allt har min mamma lärt mig.

Blev att städa upp i köket och dona lite. Sedan så märktes det något annorlunda på lilla bebisen så det fick bli doktorn för honom. Jag själv blir så nervös när det händer något med små bebisar för vad som helst kan verkligen hända dem!
Så här sitter jag och väntar på att föräldrarna ska komma för jag sitter nämligen och har kolla på dem två äldsta barnen. Men sitter och funderar på om jag ska gå och sova eller inte för jag börjar själv bli trött nu efter en lång och häktisk dag, hoppas morgon dagen blir mycket mycket bättre.

God natt på er!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0