Våran egna lilla semeldag i kyrkan.

Dagarna dem springe rnu för tiden bara iväg ja det är faktiskt så det är!

Hur eller hur det är onsdag och jag hade sovit uselt!
Men ändå var jag uppe och dock hade jag en usel morgon, haha.
Så min dag började inte alls bra men jag försökte göra det bästa och tog barnen till dagis/skolan och det blev även den längsta buss resan på väldigt länge. Det tog hela 40 min till grabbens skola, vilket det aldrig brukar göra då det bara tar typ 15-20 min!

Tog mig hem och somna i min säng i någon timma för jag var helt slut och hade ont i skallen plus att morgonen var inte min dag helt enkelt.! vid 11.30 skulle jag möta upp en kompis för vi skulle ta en promenad i parken, dock inte världens finaste väder men det var helt okey.  När vi nästan hade gått i 1h och 15 min så började det regna lite smått och helt plötsligt ganska mycket.. Så fick bli att gå in i lite affärer och kolla läget. Runt 13.30 var det dax att säga hej då för jag var trött och jag skulle börja jobba runt 14.

Tog hand om lilla grabben runt halv tre tills mamman kom hem och hela huset blev fullt. Vi gjorde allt som vi brukar göra, förutom att jag satte ihop bebisens nya säng. Hann nästan klart innan jag kom på att klockan var ganska mycket och jag var tvungen att gå och göra mig iordning för att ta mig till svenska kyrkan.

Tog och gick ner till Camden för att ta bussen till kyrkan därifrån. Efter en stund så fick jag sällskap på bussen för Louise hamnade på samma buss, vilket är ganska smidigt.!
Väl framme i kyrkan så var det knappt något folk, blev ju nästan lite rädd haha. Nej det blev jag inte men det var absolut väldigt lite folk.. Fast vad gjorde det, blev ju mera semlor för mig? Fast jag åt bara en ;)
Anna och Evelina kom också, så det var en väldigt trevlig kväll måste jag säga.
Vi tog även en tripp till svenska puben och drack lite dock drack jag en "avslagen öl" haha eller ja det smakade som det i alla fall.
Men dagen slutade i alla fall bättre än vad morgonen började!



Over and Out!
Bruden från London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0