Vill du oxå ha lite snor?

Vaknar upp och nästan är lite täppt woho känner man då!
Vaknade även upp och var lite piggare och gladare idag men ändå sjukt trött och visste att jag inte skulle kunna gå och lägga mig än på några timmar om jag nu skulle ens kunna de!

För efter jag hade lämnat barnen så skulle jag ta och möta upp mamman för att hon skulle gå och simma och jag skulle ta hand om lilla bebisen. Men när hon väl var klar så kunde jag inte gå och träfa direkt för jag skulle ju gå och ha en intrudition med gymmet, eller ja med en på gymmet.. Men det blev något fel för jag hade tydligen bokat in så jag bara skulle ha 30 min och då är det bara om man har några frågor eller något.. hmm aja allt löste sig till slut, men jag var bara lite irriterad för allt tjaffs haha.! Så himla typiskt mig och så himla typiskt nu när man ska avsluta medlemskapet,haha. Hur eller så verkade det som att dem kände på sig att jag skulle avsluta mitt medlemskap, vilket jag inte gjorde idag!!

När jag väl blev klar och var på väg hem så kunde jag gå utan jacka, fatta så underbart??? Det var hela 17 grader och underbar sol som sken. Blev en promenad hem och käka lite och sedan blev det att byta om för att gå och hämta grabben i skolan för att sedan gå och leka med en kompis. Han var verkligen super duktig måste jag säga. Vi var nog hemma runt halv sec någon gång och han började fjanta sig som bara den, tror det hade en hel del med att göra att han var trött.! Hur eller hur så gick kvällen toppen med barnen och jag slapp jobba så länge för pappan kom hem inte alls långt efter mig och grabben.

Så nu när jag har varit ledig på kvällen så har det blivit att sitta här och pratat med mina kära och underbara vänner i Norge som jag saknar. Kan knappt fatta att det är liksom mer än ett halv år sedan jag såg dem i verkligheten, får nästan en tår i ögat av att skriva det.! Det är för länge sedan och jag saknar dem faktiskt. Sedan pratade jag även med min syster Jackie där hemma i lilla målilla. Som jag även saknar hur mycket som helst. Vill bara hem och krama om alla mina underbara människor, men jag får hålla mig för snart är jag hemma för en stund och då ni, akta er :D haha nej men jag ska allt umgås så mycket som det bara går med dem jag gillar allra mest.! Nu ska jag krypa mig ner i min goa och stora säng med min snoriga näsa, visst låter det mysigt? usch nej! jag vill inte ha denna förkylning nu igen, suck suck suck. Någon annan kan mer än gärna få den!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0