Vilo dag,vilket behövdes.

Sov morgon och inget jobb innebär det..

SÅ vad gjorde jag av dagen? hmm låg i mitt rum bara?
Självklart inte, jag var faktiskt ute en sväng och jag bytte lakan och tvättade en vanlig tvätt.
Fick mig själv att känna att jag levde. Dock var det inte alls kul att gå ut för det var kallt och halt plus att det var ansträngande att gå till affären!

Hur eller hur så satt jag även hela kvällen med att fixa fram en ny blogg design så inom någon dag framöver så kommer det komma in en ny design på bloggen och jag hoppas att ni kommer gilla den!

När jag även skulle gå och lägga mig var jag inte alls trött vilket var jätte jobbgt, låg och vred och vände på mig hela tiden innan jag väl kunde somna..Som sagt det finns nog inget värre än det!

Men njöt av att inte jobba denna dag, tanke på att jag inte var helt okey än.

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0