1 2 3 dagarna bara går....

Lördag och jag fick en underbar sovmorgon.!

Dagen spenderades i Camden med Louise i letande efter skor, snacka om att det finns många skor att kolla på!
Men inga blev köpta och lunchen ska vi inte prata om.. Åt på ett bufé ställe som verkligen var skit, vet inte ens namnet på stället för det var så uselt och jag blev inte ritkigt så mätt som jag hade tänkt mig.

När jag kom hem så blev det att slappa och kolla på tv. För min värdfamilj hade vänner över så jag kände mig bara ivägen när jag var nere, men jag var snäll och sa hej till alla i alla fall! Men jag var lite hungrig och ville göra macka i köket men kände att jag bara skulle störa så jag sket i det.

Jag fick även besök av min tyska kompis Nadja en sväng innan hon skulle ut och festa. Mycket trevligt att bara sitta och prata en massa skit och höra hur hon har haft det i Tyskland när hon var hemma över jul och nyår.
När hon stack så gick jag ner och åt lite och sedan upp och la mig för att sova i min underbart sköna säng.!

Mycket trevlig och bra lördag helt klart.

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0