18 Januari 2012 Onsdag.. Lång arbets dag med två olika pass

Morgonen som var alla andra mornar.!

Blev ett träningspass på gymmet direkt efter jag hade lämnat barnen.
Så det blev
-25 min sprigning
-45 min styrka
Och sedan en promenad hem på 20 min.

Väl hemma så hade jag inte allt för mycket att göra så jag läste lite i min bok och fixade och donade i mitt rum, vilket alltid behövs.

Började även jobba runt halv tre för att jag skulle ta bebisen medans mamman åkte och hämtade hem dem små liven. Grabben hade även en kompis med sig hem. Alla barnen lekte verkligen super bra med varandra. Jag stod även för maten denna dag förutom att mamman hade sagt vad jag skulle göra. På kvällen sedan blev det att hjälpa till med bad och självklart maten, fast det förstod ni nog redan.
Slutade nog runt kvart i sju, så jag kunde vila upp mig lite tills jag skulle gå upp och vara barnvakt åt en annan familj som behövde lite hjälp, tackar min kompis för att jag fick hjälpa till :)
Så där blev det att jobba mellan 8-11 på kvällen.

Väl hemma sedan så hade jag huvudvärk och kunde inte sova på grund av att jag var trött. Hatar att vara pigg när man ska sova, finns nog inget värre. Hur eller hur så somnade jag till slut, vilket var underbart!

Kände mig så stolt när jag sprang på gymmet, för det får mig verkligen på andra tankar och så blir jag så glad över att vara där bland alla andra svettiga människor.!



Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0