Ännu mera magsjuka...

Vaknade upp av att min telefon ringde och det visade sig att mamman hade blivit dålig under natten. Dom åkte till doktorn och jag tog hand om barnen förutom den lilla!
Fast efter en stund så började tjejen oxå spy så hon fick vara hemma.. Ingen frukost för henne, bara för mig och grabben.

Jag tog grabben till skolan medans pappan stannade hemma med tjejen och bebisen. Väl hemma sedan igen började jag känna mig dålig eller rättare sagt min mage mådde inte tipp topp. Så jag gick och la mig, sov dock bort hela dagen vaknade när dem kom hem efter ha varit på sjukhuset och sedan åt jag lite och gick och la mig till kvart över två.
Då vaknar jag och inte mår bra men var bara att kliva upp, fick även veta att mamman är hemma igen. Men pappan tog bebisen och hämtade killen på skolan och jag fick väcka en liten grinig tjej, men det löste jag med lite Emil tittande.

För övrigt har jag inte gjort allt för mycket idag,tanke på att jag vill verkligen inte bli dålig jag med.!
Än så länge har inget hänt men vad som helst kan hända till natten, men nu ska jag ge upp detta och lägga mig ner och kolla lite på tv och så hoppas jag att allt detta elände är bort i morgon eller ja väldigt snart,plus att jag vill slippa det.

Kan bara säga suck på allt som har med sjukdomar att göra!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer
Postat av: Madelene

Bus unge! Har du de bra? Låtit som du börjat bli sjuk:/



Popcornen har ja köpt hemma På Ica:)



Puss älskar dig<3

2012-02-01 @ 08:02:35
URL: http://exellentmagics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0