Barnens första skol- och dagis dag.

Underbart allt börjar bli som vanligt igen!

Känner att kroppen dock var lite tung efter igår men ack så skönt jag sover om nätterna.

Så denna dag fick det bli att gå upp klockan sju för att hjälpa till med barnen och sedan ta dem till dagis och skolan för deras första gång för detta år. Dock så fick vi regn på köpet vilket jag då inte tyckte var allt lika kul, men fram kom vi och barnen var torra och jag var lite blöt men inte så värst.
Att lämna barnen gick så mycket bättre än vad jag hade tänkt mig, så detta kan nog gå bra ändå :)

Väl hemma igen fick det bli att fixa och dona lite. Fick även uppdraget att fixa barnens nya lekrum som dem ska ha nu när vi väl har möblerat om lite. Vilket jag blev jätte nöjd med och mamman verkar vara nöjd med.

Frågan är vad gjorde jag resten av dagen? hmm jo jag sov en stund och sedan var jag nog bara så lat och tog det lugnt var ute 40 min med lilla bebisen medans mamman åkte och hämtade barnen. Annars var det nog bara en skön och lugn dag utan att jag arbetade så mycket.. På kvällen blev det att leka med barnen och sedan åka med mamman till ett ställe för att fixa hennes rygg. Jag satt och kollade till bebisen medans hon fick hjälp.

Senare på kvällen blev det bara att typ sitta på mitt rum och ta det lugnt och kolla på tv.

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0