China har också ett nyår att fira!

Och det såg jag till att vara med på eller ja inte hela men en del av det i alla fall.!

Åkte in för att träffa Louise och kolla lite i China town och så skulle vi kolla på en parad som dem skulle ha men den kom aldrig? aja hur eller hur så tycker inte jag att det var något märkvärdigt mer än att jag frös och att det var mycket folk..

Vi tog oss även en kopp kaffe i det hela, eller rättare sagt när jag frös som mest så gick vi och drack en kopp på starbucks. Snacka om att jag har saknat deras kaffe som jag alltid drack innan, det är bara dem som kan göra den sorten så är det bara. Caramel maciato eller hur det stavas, den är bara så jäkla UNDERBAR för er som inte har smakat den. Vi satt där en stund och sedan så bar vi oss upp mot Tottenhamn court road för att kolla lite i Elektronik affärerna. Jag skulle inte kolla på något speciellt men jag tycker de bara är så intressant att kolla på allt dem har i sina butiker. Det är verkligen en gata som har hur många elektronik affärer som helst och dem har allt!!! Men jag åkte inte hem tom hänt inte, jag hade med mig en kabel så jag kunde ha lite bättre ljud mellan tv och datorn när jag kollar på film =)

Åkte hem efter att vi har gått i dem flesta affärerna, kände mig inte alls kry och kall och frusen var jag med.!
Väl hemma så var det bara att få höra att grabben hade spytt ännu en gång och att han blir hemma i morgon, yippi eller inte.. Hur eller hur så tog jag bara det underbart skönt under kvällen. Mös med mig själv med min goa filt och kollade på tv och pratade lite på skype med Emelie.

Låg även i sängen väldigt tidigt för att vara en söndag, redan vid halv elva lång jag död i sängen så gott som efter mitt samtal.

            

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0