Fika som blev till en middag istället.

Hmm gå upp tidigt idag var nog inte alls min grej efter att jag kom hem vid 4 på morgonen, men kvällen var verkligen toppen fast vi mötte några konstiga människor. Fast som sagt kvällen slutade väldigt bra!.. 
Stolt över mig själv var jag i alla fall uppe vid 10.
Jag hade planerat att ringa min lilla syster Ronja där hemma i Sverige för att hon fyllde 10 år, känns lite konstigt att jag inte kunde vara där på hennes födelsedag. Det är lika dant med mina andra syskon det kommer kännas så konstigt att jag inte är med dem när dem firar. Fast så är det när man själv inte är hemma i Sverige. Aja jag ringde och hon blev jätte glad, efter det vart det att kliva upp och göra sig iordning och fixa lite innan man skulle börja jobba.

Började jobba runt 11.40 tror jag om jag inte minns fel. Jag ställde mig och gjorde lite makaroner så jag och grabben kunde äta på grund av att tjejen sov så skulle hon få äta senare. Efter maten så blev det att kolla lite på Bilar 2 och denna gång kunde jag faktiskt se nästan hela innan jag skulle väcka tjejen efter hennes lilla sov stund. När hon vaknade ville hon bara vara med mig och gosa, fast till slut så kunde jag få med henne till köket för att göra lite mat till henne.

När alla hade fått i sig lite mat så tog jag med barnen ut för en liten promenad, visst det blåste en hel del men ack så skönt det var. Solen sken och det var allmänt skoj att vara i parken med barnen. Vi gick lite i parken och sedan tog vi oss till ankorna, jag hade lovat att vi skulle mata dem så det fick det bli! Efter vi hade varit är så slutade jag nästan, hade barnen i cirka 3,5 timma vilket jag trodde att jag skulle ha dem längre men det gjorde inte mig något.

Jag tog och gick hem efter jag hade mött pappan upp, hemma blev det att sitta lite snabbt vid datorn och sedan bestämde jag och Louise att vi skulle ta en Fika så vi gick till det ställe som vi hade bestämt i tottenhamn court road, dock när vi väl var framme så var det så litet och var inte alls så nice som vi trodde. Vi bestämde då oss att gå vidare till ett annat fik som vi hade kollat upp men väl där så kände vi inte för det. Men när vi var på väg till det fika stället så hittade vi ett mat ställe på vägen som vi båda sa att det stället skulle vi vilja äta på.. Så vi gick till fiket och insåg att det inte heller var direkt något att ha så vi gick tillbaka till det matstället och bestämde oss för att käka lite middag istället för att fika, vilket jag tycker var ett väldigt bra alternativ :)

Vi bestämde oss även för att åka vidare hem till mig och kolla på en film, men denna gång blev det en film på tv.n "notting hill" tror jag den heter, en film som man har sett många gånger men ändå älskar man den :)
Lördagen slutade helt klart super bra!

Klicka för större bilder =)

Fredagens kort, finns flera men det får bli dessa :)
      

Och så lite Lördags kort. Bland annat kort ifrån när grabben försöker göra sitt bästa med min kamera :)
                       

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0