Första jobbar dagen för detta år!

Kliva upp vid halv åtta, var allt helt okey inte alls lika tidigt som jag brukar. Vaknade upp att det nästan var storm ute vilket inte alls var kul.
Det blev frukost och sedan blev det att vänta på grabbens kompis som skulle komma och leka.

Så hela dagen var vi nog inne förutom 1 timme då vi gick ut när grabbens kompis hade gått hem. Men snacka om att det blev mycket lekande och stå hej!
Och jag är så glad att jag har kommit till denna familj för jag känner mig verkligen som en familje medlem. Tar hand om barnen som att dem vore mina små syskon och dem är så goa mot mig.
Grabben sa att han tyckte jag hade varit borta för länge och tjejen hade sagt att alla presenter hon hade fått var ifrån mig, vilket jag allt tyckte var lite sött.

Annars finns det nog inte allt för mycket att berätta om dagen, mer än att jag var trött när jag gick och la mig vid halv elva, somnade på en gång. Det är verkligen skönt när det är så!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica Martinsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0