Fredagar är slappo dag för mig minnsan.

Fixa barnen och sedan bar det iväg till grabbens skola med tjejen och grabben.
Vi tog bussen och tjejen var hur super glad som helst för att vi tog den. Att se henne så glad gör en verkligen på bra humör. Så vi lämnade av grabben och sedan åkte tjejen scooter hem, eller först så gick vi till parken och kollade lite på hundar och sedan blev det att gå hem. Hon var verkligen trött hon gick och gosade ner sig i grabbens säng och i föräldrarnas så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra så jag satte igång tv.n som jag tydligen inte fick för mamman. Fast så kan det vara ibland men som tur var så gick det bättre när hon kom hem.

Det kom även över några kompisar till mamman och tjejen för att leka och jag kände mig egentligen bara i vägen men var ändå i närheten hela tiden. Senare så stack mamman och lilltjejen för att hämta grabben i skolan och jag hade bebisen hemma medans jag lagade mat.!

Annars så slutade jag nog runt halv två men stannade kvar nere och kollar på film med resten av familjen. Gick upp till mitt rum sedan och läste lite och sedan somnade jag till i min säng och sov typ 50 min totalt. Fast jag skulle iväg och fika med louise senare på kvällen och jag måste verkligen säga att jag var helt slut i kroppen.. Det tar verkligen att börja jobba igen.

Fikan med louise var verkligen jätte mysig pratade som aldrig förr och kul hade vi med. Vi satt nog på Costa i minst 2 timmar tror jag om inte mer. Jag kan säga att jag nästan somnade på en gång när jag kom hem :)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0