Fredagen som slutade med den längsta dagen på veckan..

Ibland undrar jag verkligen hur mycket min kropp kommer orka innan den faller ihop.. Förhoppningsvis gör den ju inte det men tanken slår mig lite ibland.

Jobbade på som vanligt men denna dag så slutade jag inte vid nio som jag brukar. Jag tog med mig tjejen ner till swiss cottage där vi skulle möta upp hennes mamma senare för hon skulle fika med klassens mammor.. Runt 10 så tog jag med mig tjejen för att leka i ett inomhus playroom, vilket hon tyckte var kul till en början men sedan så var det inte alls intresant länge. Hon var nog bara där inne i typ 40 min, sedan så hade hon tröttnat. Tur var väl det för jag gillade inte det stället allt för mycket, gillar det andra stället mera som vi har varit på innan. Hur eller hur så gick vi hemmåt runt 11 och jag tog hand om lilla bebisen medans mamman och tjejen åkte och hämtade hem grabben ifrån skolan.

Jag hade gjort mat tills dem kom hem, efter maten blev det att kolla lite på film medans mamman gick upp och la sig och helt plötsligt hade jag tre barn att ta hand om, vilket inte alls var svårt men ändå!
Runt 3 blev det tyst och lugnt i huset för dem gick ut med en kompis dem fick på besök. Så jag tog mig tid att duscha och bara vara.

Jobbade sen igen i någon timma innan jag skulle gå över till en annan familj någon gata bort för att jobba lite. Skulle bada dem barnen och lägga dem till sängs, snacka om att det var nog dem lättaste barnen att lägga haha! Var bara att läsa två böcker, ge dem lite mjölk och gå där ifrån. Har nog inte varit med om så enkla barn, för liksom dem sa inte direkt något efter jag hade gått heller.
Så jag tog mig lite att äta och satte mig vid datorn och lånade även deras ipod! Kunde helt enkelt göra vad jag ville. Dem kom hem runt 00.00 och jag började 18 snacka om att jag tjänade lite extra pengar denna kväll =D
Vilket aldrig är fel, för pengar går alltid åt! Speciellt om man vill göra något riktigt roligt =D

Som tur är har jag sov morgon i morgon!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0