Lite ommöblering i huset!

Idag fick jag sova lite längre. Har nog den bästa sängen någonsin, sover som bara den och skönt med. Tänk om man kunde ha denna säng med sig hem sedan, inte för jag kan det men fasen vad skönt det hade varit. Visst det är inte alla dagar man sover såhär toppen bra men nu har jag gjort det och det är efter nyår, så det väl det som gjorde det hela. Jag och min kropp behövde ett nytt år :)

Så denna dag så skulle vi till ett inomhus ställe med barnen, vilket alltid uppskattas. Solen var framme på morgonen så det fick bli att gå och vi klarade oss även på hem vägen. Hemma blev det jag som lagde lunch och sedan kollade jag och grabben och mamman på lite Lotta medans tjejen sov.

När alla var vakna igen så bestämde jag och mamman att vi skulle ut medans vädret ändå var bra, men där fick vi! när vi är på väg till parken så börjar det regna. Toppen eller inte, men vi gjorde det bästa och tog oss till parken och sedan lekte vi nog i typ 15 min tills det verkligen började regna och vi beslöt oss för att gå upp mot bilen. Fast det blev att stanna på deras café och fika lite och sedan åkte vi hem. Jag och tjejen blev avsläppta vid affären så vi kunde handla lite hem och sedan gick ja och hon hem.

Hemma blev det självklart mycket lek med barnen och hjälpa till med bad och mat. Sedan så beslöt sig mina värdföräldrar att vi skulle ta och möblera om här hemma. Snacka om att det var lite impulsivt men det fixade jag och pappan galant. Vi flyttade deras säng till grabbens rum,barnen fick mammans och pappans så nu delar dem istället och tjejens rum fick bli ett lek rum. Snacka om att det tog sin lilla tid, eller ja det tog en timme och det var nog inte så tungt som jag trodde det skulle vara. Så det behövdes inte mer hjälp, för jag och pappan fixade det mesta tillsammans.

Så nu sitter jag här och är helt slut.! vid tio så stänger jag av allt, för då ska jag allt sova för i morgon så börjar barnen i skolan och dagis. Så det gäller att vara pigg i morgon bitt då allt börjar.. För det är jag som ska ta dem dit i morgon bitti och sedan så är det bara att gå hem och börjar fixa och dona i alla rummen så det blir toppen tills städerskan kommer.

Men god natt på er där ute! och någon dag denna vecka ska jag allt lägga upp lite bilder, känner mig jätte dålig på den sidan, ber om ursäkt.!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica Martinsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0