Lördagen den 14 januari 2012

Hade bestämt mig redan på fredagen att jag skulle träna idag tanke på att jag inte tränade igår.!

Blev att kliva upp runt nio för att vara på gymmet runt tio. Blev ett ganska okey pass.
- Springning 20 min
- styrka 30 min

Sedan blev det att gå hem och fixa sig för att sedan åka och möta upp Louise för att shoppa i Westfield. Snacka om att när vi väl var klara där så var mina fötter helt slut. Fick även med mig lite saker hem, trosor,skor,tofflor och lite presenter som jag ska skicka hem till Sverige snart :)

Väl hemma så blev det att läsa en bok och bara ta det lugnt. Hade inte alls mycket att göra denna kvällen så jag spenderade tiden med att prata med mina bröder och deras mamma. Blev även att prata med Kim och Sofie i Norge, vilket var jätte kul =)

Så annars gjorde jag absolut ingenting jag var så trött så jag orkade inte så mycket..
Klicka för större bild!

   

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0