Måndag ny vecka och nya möjligheter!

Kändes inte alls jobbigt att gå upp idag tror det kan vara att jag inte har tagit så långa sovmornar denna helg som jag brukar, fast det har ju haft sina andledningar.

Jag tog barnen till dagis och skolan utan några bekymmer.! När våda var där dem skulle vara så tog jag och gick till tränings huset. Jag tog faktiskt ett träningspass idag, hoppas faktiskt lite att jag har träningsverk i morgon men det åter står att se. Men passet hette "funky bums,Tums & thighs" det var verkligen en super duktig instruktör som resulterade till ett bra pass. Det är verkligen något jag kommer göra om, vi var många och jag kände mig inte helt slut efter passet men ändå var det skönt. Det var även lite roligare än att gå på gymmet.

Sedan bar det hem, väl hemma så fick jag värsta rycket och började tvätta ALLA barnens bilar eller i alla fall dem jag hittade. Sen fick jag även för mig att göra iordning saker i kylen, så jag tog ut lådorna och gjorde rent dem och sedan så rensade jag bort det som var gammalt. Hade verkligen hur mycket energi som helst. Fast till slut var jag helt slut i kroppen när jag väl var klar.

Jag tog bebisen och mamman åkte och hämtade barnen. Medans hon var borta förbredde jag maten som vi skulle äta sedan. Det blev potatis och lax till dem och till mig blev det potatis och fiskbullar, mums gillar verkligen den maten. Jag hjälpte även till att bada barnen och sedan satte vi oss för att kolla på en film medans mamman skulle åka och kolla på ett hus som dem kanske vill köpa. Hur eller hur medans dem var borta så började bebisen få hick och jag kände mig så hjälplös och det är verkligen typiskt att han får det när dem är borta. Så jag värmde upp lite mjölk som han kunde dricka men när han väl hade druckigt upp så kom allt upp igen och det hamnade lite på mig och på honom och så på mattan.. När jag väl skulle byta kläder på honom så ligger han och små ler mot mig, haha där fick jag minnsan! 

Senare på kvällen blev det att prata med min vän Emelie som nu är i Sverige. Jag saknar henne så mycket men jag tänker på alla minnen vi har haft i London så går det lite lättare. Det är jämnt så kul att prata med henne med för man blir jämnt så glad. En riktig solstråle är vad hon är den där bruden ;)

Förövrigt så kollade jag på idrottsgalan igår kväll, den var sådär tycker jag men kan inte riktigt tycka att roffe skulle få jerringpriset men men så är det!

Somnade vid tio och var helt slut när jag gick och la mig, så skönt att vara trött ibland.!

Over and Out!
Från bruden i London
// angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0