Måndagen som man alltid vill sova lite längre på..

Men ändå får man inte det.
Denna natt sov jag även inte allt för bra, först så vaknar jag när lilla bebisen vaknar och skriker och sedan så vaknar jag när grabben skriker runt 3 efter sin pappa. Vilket han aldrig brukar göra annars, men som tur var så kunde jag somna om :) Fast som sagt det kändes i morse att jag inte hade sovit gutt i natt.

Var bara att ta barnen till dagis och skolan som vanligt. Och jag tog mig till gymmet efter jag hade lämnat dem båda.
Sedan blev det att gå hem och börja fixa och dona tanke på att städerskan skulle komma idag så var det bara att städa upp lite. Pratade även lite med mamman om sommaren och hur allt kommer bli, inget ni kommer få veta för tillfället ändå!
Det jag har gjort för övrigt idag är att bädda rent i barnens sängar och tvättat dem och en egen tvätt. Så skönt när man har alla kläder tvättade.
Annars hade jag nog bara tagit det lugnt och umgåtts med barnen och mamman och badat barnen.

När jag slutade så gick jag upp på mitt rum och här har jag varit sedan jag slutade och det är hur underbart som helst, bara så ni vet liksom :)
Men känner nog inte att det blir så länge på datorn idag för jag känner att jag behöver kolla lite på tv eller läsa en bok :)
Det blir även en tidig kväll för min del..
Barnen letade efter en bil och då vände dem upp och ner på hela rummet kändes det som. Aja det var bara att plocka upp det igen.



Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0