Märks att det är måndag.

Måndags morgon och jag känner mig redo för en ny vecka med tidiga mornar, fast egentligen är 7 rena sovmorgonen om man ska jämnföra med innan!

Grabben var lite knepig att få med sig idag men till slut så funkade det allt :)
Väl hemma blev det att byta lakan i barnens säng, hänga tvätt och bara slappa. Hade egentligen inte alls mycket att göra så jag låg i min säng och läste lite hänt extra som jag hade köpt i sverige när jag var hemma. Jag är allt lite seg att läsa klart dem för jag är egentligen inte så intreserad men lite nyheter måste man allt läsa :)

Träffade även en ny tjej som är norska och bor i Golders green, mycket trevlig tjej. Skönt att inte bara umgås med svenskar, visst ibland kan det allt vara underbart då man inte behöver tänka på alla engelska ord. Tog oss en kaffe på ett ställe jag ville pröva, går nog inte dit igen inte med sällskap i alla fall för det var ett väldigt tyst ställe fast med en bok skulle det funka perfekt att vara där. Blev även en promenad och lite mera prat.

Mötte sedan upp min värdmamma för hon behövde lite hjälp så jag satt i bilen medans hon hämtade grabben och tjejen på dagis och skolan. Hemma blev det att hjälpa till som vanligt, fick även besök av grannen som är svensk.

Kvällen slutade med att jag var allt för trött för att skriva ett inlägg här på bloggen, förstår inte riktigt det egentligen. Om jag tänker efter så var jag inte alls så trött för jag låg och vred och vände på mig ett bra tag innan jag kunde komma till ro. Fast så kan de vara ibland, hade mer eller mindre inte lust att skriva ett inlägg igår.

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0