Nyår!

Helt klart en toppen dag!

Först blev det att panik handla min klänning som jag skulle ha på kvällen. Sedan blev det att bara vara hemma och ta det lugnt och fixa till sig innan man skulle ut och äta med min vän Louise i Camden!
När vi hade ätit så åkte vi vidare till Embankment där vi skulle ut och festa lite. Men bara att komma till själva stället var jobbigt, haha.. Det var så att vi skulle möta upp några andra på plats men blev på vägen dit för dem var inte långt efter oss. Så där kom det väl runt 5 personer och alla var jätte trevliga. Alla var svenskar,ingen utanför, alla var glada och trevliga :D Super duper bra kväll/natt med ett bra gäng. Ingen var full heller direkt men alla var på ett sånt bra humör så det fanns inget annat :)

Vi gick även ut ur puben runt 11.45 för att vi alla ville kolla på fyrverkerierna och dock kom vi inte in igen på grund av att man inte fick, men ack så kul vi kunde ha ändå! Det blev mycket dans och skratt ute på gatan istället. Och en massa människor som tog kort och filmade oss där vi stod, galna svenskar? jo jag tror nog att det är så! Men det var länge sedan jag hade så kul och ett plus att fyrverkerierna var toppen! Ingen nyårs kyss men jag var lika glad för det :) Det är faktiskt inte allt vid tolv slaget, det är fyrverkerierna och att man är med bra sällskap :)
Efter det så trängdes vi med allt folk för att komma bort och vi tog oss en promenad till picadilly och sedan stod vi i kö för att kunna åka tåg till en av tjejerna..Där det blev efterfest och Mange bjöd, haha kommer aldrig glömma detta nyår alltså. Det var verkligen en jätte rolig och trevlig kväll :)
Var hemma runt halv 6 och klev ur sängen runt 11 tror jag för en kompis skickade sms och väckte mig :P

Aja så såg mitt nyår ut i alla fall :)
Bilder kommer men i ett eget inlägg!

Over and Out
Från bruden i London!
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0