Onsdag, Zumba andra gången!

Jobbet är alltid som vanligt på morgonen, så denna dag har jag inte mycket mer än att säga att allt gick toppen att lämna barnen!

Sedan bar det hem för att ta det lugnt och hjälpa mamman med lite grejer innan jag skulle göra mig iordning för att gå på mitt andra Zumba pass. Ville verkligen ge det en andra chans men kan verkligen säga efter att ha testat det två gånger att det inte riktigt var min grej men ändå ett plus att det bara är tanter när jag är där! Så jag skämmer ju inte bort mig totalt, så lite bra är det allt.

Hemma blev det mat och ta det lugnt innan jag skulle ta hand om bebisen medans mamman åkte och hämtade barnen.
Kvällen var som vanligt, hjälpte till vid middagen och sedan vid bad. Självklart blev det en massa lek och bus för grabben hade en lek kompis över ett tag så dem åt lite middag med oss.

När jag hade slutat så var det bara att göra sig iordning för att sedan åka mot svenska kyrkan för första gången iår! Där blev det en mingel kväll som slutade helt okey till slut. Kan ju alltid bli bättre men man såg helt klart en hel del nya människor som man inte hade sett innan. Sa "hej" till en tjej och hon kollade typ på mig som jaha varför säger du hej till mig.. Ibland kan jag verkligen sur på folk som man har träffat och allt och säger något sånt som att hon verkligen inte ville säga något till mig, nästan som att jag hade gjort henne något? Aja en sak är säker och det är att tjejer är som dem är, lättare att umgås med killar. Det är i alla fall så jag känner och tycker!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0